افزایش فروش با استفاده از کوپن های تخفیف

۹/اردیبهشت/۱۴۰۰ وبلاگ بدون دیدگاه

با سلام خدمت کاربران وبسایت کوپن دار، علی اکبر صادقی هستم و در این نوشته قصد دارم به شما عزیزان دلایلی که میشود با استفاده از کوپن های تخفیف میزان فروش و درآمد استارتاپ را بالا برد بیان کنم و شما عزیزان میتوانید بعد از مطالعه تصمیم بگیرید که آیا ارائه کوپن های تخفیف برای وبسایت شما عزیزان مفید است یا خیر؟

کوپن تخفیف چیست؟

کوپن تخفیف کد یا پیشنهادی است که فروشندگان در ازای خرید و استفاده از کوپن های تخفیف میتوانند بر روی کل مبلغ فاکتور و یا بخشی از مبلغ فاکتور تخفیف بگیرند.

در بازارهای آی تی قالبا این کوپن های تخفیف حتی به صورت لینک هایی ارائه میشود و خریداران میتوانند با استفاده از آن لینک ها در خریدشان با تخفیف روبرو شوند و تخفیفات جالبی روی کل محصولات یا بخشی از محصولات دریافت کنند.

کسب و کارهای بزرگی مانند دیجی کالا، آمازون و حتی گوگل برای افزایش میزان مشتری خود از کوپن های تخفیف و آفرهای تخفیف دار درون سیستم فروش خود استفاده میکنند.

آیا کوپن تخفیف میتواند تأثیری در افزایش میزان فروش داشته باشد؟

پاسخ من با این سوال تنها در صورتی مثبت است که کالای شما جنبه رقابتی در بازار را در میان سایر رقبا داشته باشد.

به عنوان مثال شما میتوانید با ارائه پک های آموزشی قوی وهمچنین کوپن تخفیف میزان فروش خود را افزایش دهید، اما اگر پک های آموزشی شما از کیفیت بالایی برخوردار نبوده باشند امکان فروش حتی با استفاده از کوپن های تخفیف خیلی خوب هم برای شما نخواهد بود.

بنابراین کوپن های تخفیف در کنار ارائه محصولات با کیفیت بالا و یا محصولات با کیفیت مشابه میتواند فروش شما را افزایش چشمگیری بدهد ولی اینکه بخواهیم بگوییم که شما میتوانید با ارائه کدهای تخفیف محصولات بی کیفیت خود را درون بازار معرفی کرده و بفروش برسانید دروغی بزرگ است.

 

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :